Inlägg: 1221665
Sv: Brist på stämning i Läkerol Arena. Vad gör DU åt det?
Tväst: Hävdar att det va oerhört puckat i det scenariot med, med tanke på vad han presterade, och med tanke på att man ändå släppte hermansson, och behövde en stor back..
Svarskommentarer
Sv: Brist på stämning i Läkerol Arena. Vad gör DU åt det?
Gurra88:
Nja, allting är ju chanstagningar, så länge vi inte har pengar att skaffa allt vi vill ha så blir d ju ändå en anpassning till ekonomiska verkligheter.
Vill man dra till med en tung va va d ja sakommentar kan man ju säga att vi inte skulle valt Kahna utan satsat de pengarna på en bra back.
Men backar o målis klarade sig ju ganska bra förra säsongen så jag accepterar deras val.
Nja, allting är ju chanstagningar, så länge vi inte har pengar att skaffa allt vi vill ha så blir d ju ändå en anpassning till ekonomiska verkligheter.
Vill man dra till med en tung va va d ja sakommentar kan man ju säga att vi inte skulle valt Kahna utan satsat de pengarna på en bra back.
Men backar o målis klarade sig ju ganska bra förra säsongen så jag accepterar deras val.