Inlägg: 1227362
Sv: Personliga måljinglar till Brynässpelarna
HF: Låter skoj! Jag ska fundera lite och rösta när det gäller några spelare. Orkar inte kolla upp låtar till alla..
Svarskommentarer
Sv: Personliga måljinglar till Brynässpelarna
MarcusElving: Synd att Kokko är skadad nu.......annars hade det vart roligt o höra "far jag kan inte få upp min kokosnöt" sprakades ut i arenan ifall han skulle råka peta in ett