Inlägg: 1227396
Sv: Personliga måljinglar till Brynässpelarna
MarcusElving: Synd att Kokko är skadad nu.......annars hade det vart roligt o höra "far jag kan inte få upp min kokosnöt" sprakades ut i arenan ifall han skulle råka peta in ett
Svarskommentarer
Sv: Personliga måljinglar till Brynässpelarna
A_x_e_l: Det går att leta fram massor av roliga låtar till olika händelser. Om vi nu ska spåra ur från ämnet måljinglar.
Bang,bang im shot him down-Nancy Sinatra. När någon skjuter omkull målisen.
Highway to hell-Ac/Dc. När motståndarna kommer in.
Tommy tycker om mig-Carola. När Rögle är på besök.
Upside down-Diana Ross. När någon fintar upp motståndarna på läktaren.
Osv.
Jag har för mycket fritid, sorry..=)
Bang,bang im shot him down-Nancy Sinatra. När någon skjuter omkull målisen.
Highway to hell-Ac/Dc. När motståndarna kommer in.
Tommy tycker om mig-Carola. När Rögle är på besök.
Upside down-Diana Ross. När någon fintar upp motståndarna på läktaren.
Osv.
Jag har för mycket fritid, sorry..=)
Sv: Personliga måljinglar till Brynässpelarna
Wasp - I Wanna Be Somebody
Den tycker jag passar till Dixon, finns väl möjlighet att de får spela låten nån gång med...
Den tycker jag passar till Dixon, finns väl möjlighet att de får spela låten nån gång med...