Inlägg: 1227400
Svarskommentarer
Sv: Personliga måljinglar till Brynässpelarna
Hong Kong: Nu börjar det likna nåt, kan jag sno det och sända med när jag mailar in min lista sen någongång??
Vad fan det är ju fredag, jag o skotern har delat på en flaska mintu, gäller o värma upp inför helgen. Tänkte supa skotern under bordet men är en törstig jävel drar sopa som fan, men jag är inte den som är den. Gäller att hänga med så gått det går, även om det är kallt ute så behövher man ju inte frysa :-)
Vad fan det är ju fredag, jag o skotern har delat på en flaska mintu, gäller o värma upp inför helgen. Tänkte supa skotern under bordet men är en törstig jävel drar sopa som fan, men jag är inte den som är den. Gäller att hänga med så gått det går, även om det är kallt ute så behövher man ju inte frysa :-)
Bang,bang im shot him down-Nancy Sinatra. När någon skjuter omkull målisen.
Highway to hell-Ac/Dc. När motståndarna kommer in.
Tommy tycker om mig-Carola. När Rögle är på besök.
Upside down-Diana Ross. När någon fintar upp motståndarna på läktaren.
Osv.
Jag har för mycket fritid, sorry..=)