Inlägg: 1233522
Sv: Dysterkvistar?
JanT: Glöm inte Munkas, har lyst med sin frånvaro sen september, förresten välkommen tillbaka:-)
Svarskommentarer
Sv: Dysterkvistar?
rafalski: Det är nästan så att man tänker tillbaka på säsongen 04/05 med ett visst vemod...
munkas, Ove Myling, magico, mfl. spred ljus och glädje härinne!
Men, grundregeln består; Går det bra för BIF slipper man dysterkvistarna!
munkas, Ove Myling, magico, mfl. spred ljus och glädje härinne!
Men, grundregeln består; Går det bra för BIF slipper man dysterkvistarna!