Inlägg: 1233527
Svarskommentarer
Sv: Dysterkvistar?
JanT: Jag ska inte kasta sten i glashus, men jag har inget större behov att besöka gästboken när allt flyter på, men måste bara in och lätta på ångesten vid förlust.
Sv: Dysterkvistar?
JanT: "Men, grundregeln består; Går det bra för BIF slipper man dysterkvistarna!"
Bästa exemplet på en "win-win-situation"? :)
Bästa exemplet på en "win-win-situation"? :)
munkas, Ove Myling, magico, mfl. spred ljus och glädje härinne!
Men, grundregeln består; Går det bra för BIF slipper man dysterkvistarna!