Inlägg: 1245382
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
I morgon vill jag i n t e se Brynäs för andra året i rad "spela till sig" Färjestad i kvartsfinal i seriens sista match. Så - förlora mot Skellefte...
Mot HV, LHC, DIF eller SKAIK yppar sig vissa möjligheter i kvarten. Icke mot FBK. Mest av mentala själ, som Huge korrekt uttrycker det (tänk vi tycker lika där!).
Mot HV, LHC, DIF eller SKAIK yppar sig vissa möjligheter i kvarten. Icke mot FBK. Mest av mentala själ, som Huge korrekt uttrycker det (tänk vi tycker lika där!).
Jag bitchar dessutom uteslutande när jag anser att synpunkterna på laget/spelare/ledare är onyanserade eller okunniga.
Huvudsaken är väl att det inte går till personangrepp, iaf inte av allvarligare art än det som ibland förekommer härinne.
Och där vet jag inte om JAG isf är den som syndar mest, det får isf andra bedöma.