Inlägg: 1245392
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Clarence: Håller med är nästan så man vill se förlust imorgon då risken avsevärt minskar att få FBK i kvarten.
Sv: A proposito de nada
Clarence:
Men jag tror det mer eller mindre är omöjligt för oss att få FBK.. det skulle ju innebära att ingen av lagen 1-3 skulle välja oss...
Tror 2an väljer oss, och i sämsta fall 3an.. (3a kan ju iofs FBK hamna om det vill sig illa)
Men jag tror det mer eller mindre är omöjligt för oss att få FBK.. det skulle ju innebära att ingen av lagen 1-3 skulle välja oss...
Tror 2an väljer oss, och i sämsta fall 3an.. (3a kan ju iofs FBK hamna om det vill sig illa)
Mot HV, LHC, DIF eller SKAIK yppar sig vissa möjligheter i kvarten. Icke mot FBK. Mest av mentala själ, som Huge korrekt uttrycker det (tänk vi tycker lika där!).