Inlägg: 1245749
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: "Vi har redan ätit färdigt, och det smakade utmärkt.
Nu undrar vi hur ditt eget uttalande kommer att smaka?
Säger bara: börja tugga.... :-)"
Även jag tyckte det smakade gott!
:-))
Nu undrar vi hur ditt eget uttalande kommer att smaka?
Säger bara: börja tugga.... :-)"
Även jag tyckte det smakade gott!
:-))
Sv: A proposito de nada
Huge: Det där är aldrig snällt, att ta upp gamla sura kommentarer. Men för hassegurraaktersnurra88 är jag beredd att göra ett undantag.
"Czarnecki kommer inte ta oss till Slutspel. men folk är så förbannat lama och slöa.. Vi väntar och ser tills det är för sent, alltid samma skit. Varför inte göra nått nu när det fortfarande inte är kört..
Namninsamling för CZarneckis avgång.. överraska mig, likgiltiga brynäsfans."
"Vi har ett lag utan karaktärer. Allt känns bara likgiltigt."
"Neeej , inte kokko .. Måste finnas bättre sätt att bränna pengarna på.. suck"
och den här som grädde på det berömda moset:
"Du kanske borde ha mer säker fakta innan du antar saker?"
"Czarnecki kommer inte ta oss till Slutspel. men folk är så förbannat lama och slöa.. Vi väntar och ser tills det är för sent, alltid samma skit. Varför inte göra nått nu när det fortfarande inte är kört..
Namninsamling för CZarneckis avgång.. överraska mig, likgiltiga brynäsfans."
"Vi har ett lag utan karaktärer. Allt känns bara likgiltigt."
"Neeej , inte kokko .. Måste finnas bättre sätt att bränna pengarna på.. suck"
och den här som grädde på det berömda moset:
"Du kanske borde ha mer säker fakta innan du antar saker?"
Gurra88: ""Och alla ni som skrek att Somervuori och kahnberg skulle fylla Widings lucka , kan rent ut sagt äta upp det uttalandet , långsamt...
Gurra88
Kommentera 2009-11-26 22:38"
Widing 37 p
Somervuori 44 p (så här långt)
Kahnberg 29 p (så här långt)
Vi har redan ätit färdigt, och det smakade utmärkt.
Nu undrar vi hur ditt eget uttalande kommer att smaka?
Säger bara: börja tugga.... :-)