Inlägg: 1245768
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jajjen: ""Neeej , inte kokko"
I det här fallet finns det ju ett rikligt material att ta del av, man behöver inte gräva djupt...
I det här fallet finns det ju ett rikligt material att ta del av, man behöver inte gräva djupt...
Sv: A proposito de nada
Jajjen: Klassiska Gurragrodor, där finns underlag till en hel bok;-) Kan bara önska att det kommer en sågning av Rödin så kommer det att lossna för honom också.
Sv: A proposito de nada
Jajjen: *ASG*
Nä, som du säger: man ska inte strö salt i såren på en som redan ligger, eller vad det nu heter.
Men ibland känns det som sagt befogat att göra undantag.
"Du kanske borde ha mer säker fakta innan du antar saker?"
Cheeeeesus....
Kan mkt väl bli en klassiker i kategorin: Varför öppnade jag min stora käft?
;-)
"Czarnecki kommer inte ta oss till Slutspel. men folk är så förbannat lama och slöa.. Vi väntar och ser tills det är för sent, alltid samma skit. Varför inte göra nått nu när det fortfarande inte är kört..
Namninsamling för CZarneckis avgång.. överraska mig, likgiltiga brynäsfans."
"Vi har ett lag utan karaktärer. Allt känns bara likgiltigt."
"Neeej , inte kokko .. Måste finnas bättre sätt att bränna pengarna på.. suck"
och den här som grädde på det berömda moset:
"Du kanske borde ha mer säker fakta innan du antar saker?"