Inlägg: 1255587
Sv: Nästa säsongs lag
Jajjen: Så Brynäs lufttrampande elitverksamhet kan skyllas på länsbornas ohälsotal och medellivslängd? Man får nog snarare vända på det. Gävleborgarna skulle nog vara betydligt friskare och leva längre om de fortfarande hade ett topplag att glädjas åt i hockeyeliten.
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Clarence: Vi har ju sveriges bästa sportchef och tränare, dessutom gick damerna bra, U16, J18, J20 också. Konstigt att det gnälls egentligen!