Inlägg: 1255621
Sv: Nästa säsongs lag
Clarence: Näe, och jag blir aldrig unnad en löneförhöjning... Det är så jävla taskigt av chefen.
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Jajjen: " och jag blir aldrig unnad en löneförhöjning... Det är så jävla taskigt av chefen."
Ja, och det är jävla taskigt av Brynäschefen att inte unna Gävle ett SM-guld på seniornivå. Otack är världens lön...
Ja, och det är jävla taskigt av Brynäschefen att inte unna Gävle ett SM-guld på seniornivå. Otack är världens lön...