Inlägg: 1255655
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Inte ett dugg förvånad att Rödin är aktuell för Canucks..Fler än jag som ser hur förbannat bra han är tydligen? Eller är de läktarcoacher som inte har en aning?. Bra spelare är intressanta där borta. Det är en av anledningarna till att en sån som Lauritz aldrig kommer få en ända minut i nhl..
Bara att gratulera Rödin..
Bara att gratulera Rödin..
Sv: Nästa säsongs lag
MarcusElving:
Du har en par bra poänger där, detaljer som jag också har lagt märke till och hoppas Pecka kan rätta till, om inte helt så åtminstone till större delen. Sedan hoppas jag att man inom ledningen tänker till lite nu och skaffar minst en av de där stora starka backarna som kan öka tryggheten därbak. Lita på målvakten håller ändå inte i längden, oavsett om det är Modig eller någon annan.
Du har en par bra poänger där, detaljer som jag också har lagt märke till och hoppas Pecka kan rätta till, om inte helt så åtminstone till större delen. Sedan hoppas jag att man inom ledningen tänker till lite nu och skaffar minst en av de där stora starka backarna som kan öka tryggheten därbak. Lita på målvakten håller ändå inte i längden, oavsett om det är Modig eller någon annan.
Jag tror att dessa detaljer blir Peckas främsta uppgift, att få Modig att hålla puckarna i större utsträckning och att hålla upp överkroppen lite bättre, har sett tendenser på honom när han gå ner på knä att han tappar hållningen och hukar överkroppen. Luckorna blir mycket större över axlarna osv. Han kanske behöver bli starkare i mage och rygg för att orka hålla upp överkroppen, eller så är det bara tekniskt han behöver slipas till litegrann.
Jag är inte i närheten av någon målvaktsexpert, men dom två detaljerna är ganska enkla att lägga märke till när man tittar på honom.
Redigerad kommentar