Inlägg: 1255672
Sv: Nästa säsongs lag
Gurra88: aaahh alla har samma roller och attribut menar du? Smart tänkt! Vi kanske ska skita i att ha backar och forwards också? Typ de fem snabbaste spelarna i laget ska spela nonstop?
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Gusten: Kanske man borde ge en kille som Rödin mer utrymme, just med tanke på sin snabbhet.. istället för att låta honom spela i en fjärde där hans typ av spel inte lönar sig särskilt mycket.. Men orkar för fan inte ens diskutera det
Rödin gör rätt som sticker om han får chansen..
Rödin gör rätt som sticker om han får chansen..