Inlägg: 1255682
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
MarcusElving:
Ja jag tycker det är viktigt nu när vi inte längre kan räkna med en fantom i målet, det på kanske ganska många år.
Det måste alltså till en tung back med defensiv skärpa, inte Kudroc för han duger inte. Sedan skulle jag vilja se en powerforward också, gärna Daniel Bång från aik.
Oavsett vad Sundlöv säger utåt just nu så tror jag vi kan räkna med att värvningar i den stilen kommer, kanske inte redan nu men isf i tidigt skede av säsongen.
Ja jag tycker det är viktigt nu när vi inte längre kan räkna med en fantom i målet, det på kanske ganska många år.
Det måste alltså till en tung back med defensiv skärpa, inte Kudroc för han duger inte. Sedan skulle jag vilja se en powerforward också, gärna Daniel Bång från aik.
Oavsett vad Sundlöv säger utåt just nu så tror jag vi kan räkna med att värvningar i den stilen kommer, kanske inte redan nu men isf i tidigt skede av säsongen.
Redigerad kommentar