Inlägg: 1255808
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Pettisbif:
Kan inte förstå ditt och andras resonemang om backen Nolander. Det är faktiskt den enda backen i hela Brynäs som tänker på laget och inte på sig själv. Dessutom på den KORTA speltid han har per match ( det verkar bara vara han som har fattat att korta byten är mest efektivt, många andra får nästan sjukvårdare hämta in innan byten) så har han faktiskt nästan bäst statistik vad det gäller +- poäng, samt tvåa bland backarna vad gäller poäng totalt. Nej fram för mera backar med något innanför skallbenet.
Kan inte förstå ditt och andras resonemang om backen Nolander. Det är faktiskt den enda backen i hela Brynäs som tänker på laget och inte på sig själv. Dessutom på den KORTA speltid han har per match ( det verkar bara vara han som har fattat att korta byten är mest efektivt, många andra får nästan sjukvårdare hämta in innan byten) så har han faktiskt nästan bäst statistik vad det gäller +- poäng, samt tvåa bland backarna vad gäller poäng totalt. Nej fram för mera backar med något innanför skallbenet.
Sv: Nästa säsongs lag
Pettisbif:
Jag ändrar mig så här vill jag att laget ska se ut:
Modig(Svedberg)
Jonsson-Andersén
Somervouri-Järnkrok-Beaudoin
Reghr-Sndqvist
Kahnberg-Nordquist-Lauritzen
Ekholm-Bertilsson
Rödin-Granström-Silfverberg
Löf-Sundström
Bång-Hansen-Dackell
Utlånade:Victor Berglind,Joacim Rohdin,Sebastian Wännström,Emil Sandin
Rätt okey lag om ni frågar mig, rimligt också!
Jag ändrar mig så här vill jag att laget ska se ut:
Modig(Svedberg)
Jonsson-Andersén
Somervouri-Järnkrok-Beaudoin
Reghr-Sndqvist
Kahnberg-Nordquist-Lauritzen
Ekholm-Bertilsson
Rödin-Granström-Silfverberg
Löf-Sundström
Bång-Hansen-Dackell
Utlånade:Victor Berglind,Joacim Rohdin,Sebastian Wännström,Emil Sandin
Rätt okey lag om ni frågar mig, rimligt också!
Modig-NY
Jonsson-Andersén
Ekholm-Sundqvist
Bertilsson-NY
Löf-Berglind
Somervouri-Järnkrok-Dackell
Kahnberg-Nordquist-NY
Rödin-Granström-Silfverberg
NY-Hansen-Lauritzen
Wännström-Sandin-Rohdin
Extra:Sundström
Alltså en back till, då jag inte vill ha kvar Nolander. Plus två ytterforwards, då jag tror att Wännström,Rohdin och Sandin blir utlånade. och Sundström blir 13e forward/8back?
Som back vill jag se Richie Regehr och forwardsen får gärna vara Daniel Bång och Jonas Andersson, två power forwards.