Inlägg: 1259796
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
sylf:
Jag är för övrigt skyldig dig ett flak Norrlands då Eero inte lyckades sätta minst lika många baljor som Widings 25. Något förslag på hur vi lämpligast reglerar skulden?
Jag är för övrigt skyldig dig ett flak Norrlands då Eero inte lyckades sätta minst lika många baljor som Widings 25. Något förslag på hur vi lämpligast reglerar skulden?
Sv: Nästa säsongs lag
sylf:
Klok iakttagelse det där, är också för att släppa fram juniorer men ju färre starka erfarna kort som kan bära upp laget blir möjligheten att ta in ungdomarna mindre.
Klok iakttagelse det där, är också för att släppa fram juniorer men ju färre starka erfarna kort som kan bära upp laget blir möjligheten att ta in ungdomarna mindre.
Helvete va bra deras junisar var igår, dom har verkligen utvecklats bra.
Vidare kan man konstatera att Torp i HV hade kunnat lägga en karriär på hyllan igår med en riktigt ful knätackling som inte ens blev 2 minuter, skrämmande!