Inlägg: 1259914
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
GävleLasse:
Modig har sina brister, men inte är han så dålig som en del vill göra gällande. Med Peckas hjälp kan det nog bli hyfsat bra med honom.
Däremot hade jag gärna sett Jocke kämpa om spaden tillsammans med Modig istället för Svedberg.
Modig har sina brister, men inte är han så dålig som en del vill göra gällande. Med Peckas hjälp kan det nog bli hyfsat bra med honom.
Däremot hade jag gärna sett Jocke kämpa om spaden tillsammans med Modig istället för Svedberg.
sylf:Jag vill minnas att vi var många som blev knäppta på näsan när Kristan visade vad han gick för.. En målvakt som på förhand var väldigt kritiserad.
Men Pecka har inte sagt upp sig så det finns väl hopp. haha