Inlägg: 1259927
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
tompap71: Nån mer än jag som upptäckt nåt mysko kring våra nya målvakter?
På EP anger man deras resp längd till 186 cm, men i inslaget på hemsidan står dom bredvid varandra och Modig ser ut att vara ett halvt huvud högre.
För att ytterligare förvirra det hela så anger Eurohockey att Modigs längd är 184 cm.
På EP anger man deras resp längd till 186 cm, men i inslaget på hemsidan står dom bredvid varandra och Modig ser ut att vara ett halvt huvud högre.
För att ytterligare förvirra det hela så anger Eurohockey att Modigs längd är 184 cm.
Redigerad kommentar
Modig har sina brister, men inte är han så dålig som en del vill göra gällande. Med Peckas hjälp kan det nog bli hyfsat bra med honom.
Däremot hade jag gärna sett Jocke kämpa om spaden tillsammans med Modig istället för Svedberg.