Inlägg: 1259931
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
zpith:
Efter lite fiskande om Hellström är den enda uppgift jag lyckats få fram att han själv säger sig gärna vilja stanna i Luleå, oklart om känslorna är besvarade dock.
Efter lite fiskande om Hellström är den enda uppgift jag lyckats få fram att han själv säger sig gärna vilja stanna i Luleå, oklart om känslorna är besvarade dock.
Sv: Nästa säsongs lag
zpith:
visserligen en stor tuff defensivback, men jag kan inte se vad han skulle tillföra som en frisk Andersén inte klarar av. Dessutom gjorde han väl inte något större intryck i Luleå, ska man värva en defensivback så anser jag att man bör komma med något bättre än så.
visserligen en stor tuff defensivback, men jag kan inte se vad han skulle tillföra som en frisk Andersén inte klarar av. Dessutom gjorde han väl inte något större intryck i Luleå, ska man värva en defensivback så anser jag att man bör komma med något bättre än så.
Ryktas om Alexander Hellström till Brynäs.. :)