Inlägg: 1259967
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
Huge:
Tja, stämmer ryktet att han har flickvän i Gävle så är det väl inte helt omöjligt att han hamnar i en inte allt för avlägsen klubb. Själv ser jag gärna att det löser sig så han blir kvar.
Tja, stämmer ryktet att han har flickvän i Gävle så är det väl inte helt omöjligt att han hamnar i en inte allt för avlägsen klubb. Själv ser jag gärna att det löser sig så han blir kvar.
Sv: Nästa säsongs lag
Huge: Tanken på att gnaget är framme med portmonän vad gäller Dixon slog mig också, det vore inte allt för roligt. Hellre KHL, Finland, Nigeria, Nangiala etc.
En annan grej: är djävligt orolig för att Dixon dyker upp i AIK:s färger frampå höstkanten. En otäck känsla jag har.
Hoppas han drar utomlands om det nu inte löser sig med Sundlöv....