Inlägg: 1259969
Sv: Nästa säsongs lag
Huge: Tanken på att gnaget är framme med portmonän vad gäller Dixon slog mig också, det vore inte allt för roligt. Hellre KHL, Finland, Nigeria, Nangiala etc.
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsongs lag
sylf:
Har AIK större portmonä än vad Brynäs har? De höll ju på att konka för någon månad sedan.
Har AIK större portmonä än vad Brynäs har? De höll ju på att konka för någon månad sedan.
Redigerad kommentar