Inlägg: 1285866
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 5/10-2010
Bissett19: En märklig period där FBK inte alls var med från start, efter 3-0 har dom lyft sig rejält men Brynäs har ändå kontrat bra. Fan vet hur detta slutar!
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 5/10-2010
Bissett19: Nu hoppas jag på två siffrit! Att SVedberg håller nollan och att Clarke´s nästa slagskott går stolpe in. Ekholm grym! Hade fan kunna stått 6-3 till brynäs efter första.. helt sjuk första perre.
Hoppas vaktmästarn har röd färg,för imorrn får han måla virket efter alla ramträffar.
Tippade ju 7-6,ser ut att bli nåt sånt ikväll;)