Inlägg: 1285868
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 5/10-2010
Bissett19: Nu hoppas jag på två siffrit! Att SVedberg håller nollan och att Clarke´s nästa slagskott går stolpe in. Ekholm grym! Hade fan kunna stått 6-3 till brynäs efter första.. helt sjuk första perre.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 5/10-2010
Pettisbif:
Jag hoppas på tre poäng,tror vi behöver göra 2 mål till för det...
Jag hoppas på tre poäng,tror vi behöver göra 2 mål till för det...