Inlägg: 1293893
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
sylf: 3-13 i skott så här långt i 3:e, hur fan kan man lyckas med en sådan bedrift??
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Sylf: Snacka om att hockey är totalt ologiskt, tycker att hela laget ska köpa en trisslott, fy fan vilken tur dom har, nästan så man skäms!!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ekholm är våran gud, vart hade vi stått utan honom!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues: EKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!