Inlägg: 1293909
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Sylf: Snacka om att hockey är totalt ologiskt, tycker att hela laget ska köpa en trisslott, fy fan vilken tur dom har, nästan så man skäms!!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues:
Skäms på du.
Jag gläds åt tre pinnar,skönt att spela uselt men ändå vinna!
Skäms på du.
Jag gläds åt tre pinnar,skönt att spela uselt men ändå vinna!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues:
Har du helt glömt bort varför du blev supporter? Var är glädjen, bara bitterhet?
Har du helt glömt bort varför du blev supporter? Var är glädjen, bara bitterhet?
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues: Never, jag skiter i hur 3 poängarna kommer just nu, bara dom gör det!