Inlägg: 1293941
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Lindström: Nu när det är personliga måljinglar som gäller så måste väl Nordqvists vara "The invisible man" med Queen.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Lindström:
Ja, jag kan hålla med- låt det svida för de forna stjärnspelarna Dacke och Nordan, bänkning ett par matcher! Sist Boork bänkade Dackell inför SSk borta, gick det iofs TOTALT åt helv ...
Ja, jag kan hålla med- låt det svida för de forna stjärnspelarna Dacke och Nordan, bänkning ett par matcher! Sist Boork bänkade Dackell inför SSk borta, gick det iofs TOTALT åt helv ...
Flera som var mkt bra idag bara att lyftaa på hatten, men tragiskt att se Nordan, Dacke mfl.
Men SKÖÖÖÖNA TRE pinnar!