Inlägg: 1293916
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues: Never, jag skiter i hur 3 poängarna kommer just nu, bara dom gör det!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
sylf: Ja om inte Dacke å Rödin har -5 imorrn så börjar man undra.
Flera som var mkt bra idag bara att lyftaa på hatten, men tragiskt att se Nordan, Dacke mfl.
Men SKÖÖÖÖNA TRE pinnar!
Flera som var mkt bra idag bara att lyftaa på hatten, men tragiskt att se Nordan, Dacke mfl.
Men SKÖÖÖÖNA TRE pinnar!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
sylf: Det här var verkligen hyperviktiga poäng! Det tackar jag för..
Men väldigt mycket måste bli bättre!! Speciellt powerplay!
Svedberg förtjänar beröm, 96% idag. Snart kanske han är ersatt om vi ska tro ryktet som finns härinne.