Inlägg: 1294108
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Vet inte hur dom resonerar, men speciellt underhållande har vi väl inte varit dom 3 senaste matcherna? Vi gör många mål men släpper också in massor!!!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues:
"Vi gör många mål men släpper också in massor!"
Precis,vi gör mest och släpper in mest.Mer underhållande än så kan det inte vara?;)
Jag håller med Elving angående Hockeykväll,utöka sändningstiden eller lägg ner.
Det känns som ett 100-meterslopp,där Wikegård ska höras och synas mer än matchbilderna.
Anders Berg:Var matchen på Texttv spännande idag?
"Vi gör många mål men släpper också in massor!"
Precis,vi gör mest och släpper in mest.Mer underhållande än så kan det inte vara?;)
Jag håller med Elving angående Hockeykväll,utöka sändningstiden eller lägg ner.
Det känns som ett 100-meterslopp,där Wikegård ska höras och synas mer än matchbilderna.
Anders Berg:Var matchen på Texttv spännande idag?