Inlägg: 1294116
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Nye målisen, någon som sett honom lira ???
Inga roliga stats i OS direkt, men vad kan man begära när man spelar för Tyskland...
Inga roliga stats i OS direkt, men vad kan man begära när man spelar för Tyskland...
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Nej, inte så värst spännande, det blev ju inga mål. Hur var den på plats då?
"Vi gör många mål men släpper också in massor!"
Precis,vi gör mest och släpper in mest.Mer underhållande än så kan det inte vara?;)
Jag håller med Elving angående Hockeykväll,utöka sändningstiden eller lägg ner.
Det känns som ett 100-meterslopp,där Wikegård ska höras och synas mer än matchbilderna.
Anders Berg:Var matchen på Texttv spännande idag?