Inlägg: 1294198
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Jag måste klaga rejält på hur Brynäs intro är ihopsatt! Vad har hänt? Har dom ingen som helst känsla för ett BRA intro?
Tänk första året då Brynäs spelade i Läkerolen - då hade dom ett relativt bra intro - men sen har det sjunkit år för år!
Vet nån om det blir ännu ett nytt intro när iceprojection kommer eller kommer dom köra på nuvarande?
Tänk första året då Brynäs spelade i Läkerolen - då hade dom ett relativt bra intro - men sen har det sjunkit år för år!
Vet nån om det blir ännu ett nytt intro när iceprojection kommer eller kommer dom köra på nuvarande?
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Citerat Ekholm: Det är en jävla skitpass jag får av Silfverberg!. haha klockrent
Greiss är riktigt bra, trodde länge att han skulle få slåss om första spaden med Nitty iår. Fan nu spelar det ingen roll hur jävla jävligt vi spelade idag och det spelar ingen roll hur många gånger carlsson stötte bort sig, hur ointresserad Dale var på att hålla puckarna i anfalls zon i PP eller hur allmänt lama vi är framåt. Det känns riktigt bra att vara brynäsare just nu. Hejdå Kvalserien!