Inlägg: 1294204
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Skitstöveln:
Håller med, introt förra säsongen och inledningen av denna sög ju rejält, hörde ju inget vad spelarna sa för nå, dock var introlåten bra förra säsongen.
Och detta intro var väl inget vidare heller som kom i samband med nya jumbotronen.
Sen misslyckas dom alltid med pyrotekniken, antingen för sent eller ingenting alls...
Håller med, introt förra säsongen och inledningen av denna sög ju rejält, hörde ju inget vad spelarna sa för nå, dock var introlåten bra förra säsongen.
Och detta intro var väl inget vidare heller som kom i samband med nya jumbotronen.
Sen misslyckas dom alltid med pyrotekniken, antingen för sent eller ingenting alls...
Tänk första året då Brynäs spelade i Läkerolen - då hade dom ett relativt bra intro - men sen har det sjunkit år för år!
Vet nån om det blir ännu ett nytt intro när iceprojection kommer eller kommer dom köra på nuvarande?