Inlägg: 1476780
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
70 Rodrigues: Framförallt en roligare elitserie... för oss som tittar på:)
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
1. DIF
2. TIK
3. RBK
4. LIF
5. ÖHK
6. BIK
Hoppas dock på DIF - LIF då det skulle vara det bästa för vår ekonomi!
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Gurra88: Tänk om Rögle och BIK Karlskoga skulle nypa ES platserna, då snackar vi lapp på luckan ;-)
Redigerad kommentar