Inlägg: 1476783
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
1. DIF
2. TIK
3. LIF
4. ÖHK
5. RBK
6. BIK
Hoppas dock på ett "nytt" elitserielag iaf. Alltid skoj.
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
så här tror jag att KS Slutar ! :) även liten analys om varje lag.
http://stende.blogg.se/?tmp=13114212
1. DIF
2. LIF
3. ÖHK
4. TIK
5. BIK
6. RBK
1. DIF
2. TIK
3. RBK
4. LIF
5. ÖHK
6. BIK
Hoppas dock på DIF - LIF då det skulle vara det bästa för vår ekonomi!