Inlägg: 1484361
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
Timrå är bortalaget som attraherar minst publik. Så är det bara... Tråkig klubb utan identitet. Upp med Malmö och Leksand.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
alnöit: Tittar man till statistiken så är Timrå näst sämst publikmässigt på bortaplan, sist är Frölunda
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
alnöit:
Allvarligt...Vad fan håller Djurgårn på med...Ska vi få Rögle i utbyte mot DIF?? Sweeet....(eller...INTE!!!)
Allvarligt...Vad fan håller Djurgårn på med...Ska vi få Rögle i utbyte mot DIF?? Sweeet....(eller...INTE!!!)