Inlägg: 1484375
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
alnöit: Tittar man till statistiken så är Timrå näst sämst publikmässigt på bortaplan, sist är Frölunda
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien för oss som tittar på.
atilla:
Djurgårn-Örebro 0-1 efter 38 sekunder.
Undra om Challe fortfarande tycker Djurgårn har bra utgångsläge.
Djurgårn-Örebro 0-1 efter 38 sekunder.
Undra om Challe fortfarande tycker Djurgårn har bra utgångsläge.