Inlägg: 1493427
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Någon som vet om och isf hur man ser reprisen från gårdagens match? Kollade på TV4-play. Misslyckades där...
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
MarcusElving:
Nu har jag inte hunnit gått igenom alla inlägg under dagen,så det kanske har dryftats.
Men Bagdad Anders Forsberg säger nu till lokalblaskorna att Jocke Ericsson har ett psykologiskt övertag på Jakob Silfverberg,kan vara bland komiska man läst på länge.
Nu har jag inte hunnit gått igenom alla inlägg under dagen,så det kanske har dryftats.
Men Bagdad Anders Forsberg säger nu till lokalblaskorna att Jocke Ericsson har ett psykologiskt övertag på Jakob Silfverberg,kan vara bland komiska man läst på länge.
foppa78: Jo, risken är väl att det fungerar som tändvätska. Men min poäng var att allt snack om att Brynäs hade tagit ut guldet i förskott är lite överdrivet.
Jag tror inte att någon i eller runt laget trodde att detta var klart innan förra matchen.
Redigerad kommentar