www.brynas.se
Inlägg: 1505030
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
tompap71: DP var, milt uttryckt, inte bra när han var i Timrå. En säkerhetsrisk bakåt. Men han har säkert utvecklats sedan dess. Han hamnar ju dessutom i en betydligt bättre omgivning nu.
Sv: A proposito de nada
tompap71: Fan. Aja, nu får vi hoppas att han motbevisar oss som tvivlar på hans kapacitet och får hoppas på att det kommer ytterligare en back. För detta känns som en nergradering gentemot Andersén...
Gick snabbt det där...Dennis Persson klar.
Redigerad kommentar