Inlägg: 1505031
Sv: A proposito de nada
tompap71: Fan. Aja, nu får vi hoppas att han motbevisar oss som tvivlar på hans kapacitet och får hoppas på att det kommer ytterligare en back. För detta känns som en nergradering gentemot Andersén...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
atilla:
Framförallt känns han som du var inne på tidigare lite som en annan typ av back än vad man önskat, med bara Sundqvist och Bertilsson som mer defensiva killar skulle åtminstone jag ha varit gladare för en till sådan. Men som sagt, vi får hoppas han överbevisar oss tveksamma...