Inlägg: 1520728
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Huge: Härligt att han har en passning hittills i år som håller ES klass.
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
det här var iute skoj alls... Jag går och lägger mig.... Gonatt kära brynäsare... Glöm och gåvidare. Mot tre nya pinnar!
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Aldrig roligt att förlora.. Fyfan vad hemskt det känns.
Positivt ifrån matchen är ändå att det blev som det blev. Att vi förlorade pga utvisningskaos i andra.. Hela tredje perioden pressade vi och skapade lägen, nu kommer vi vara ashungriga i nästa match..
Positivt också att Harju fick göra två mål, han fick mycket speltid i slutet och såg pigg ut igen! fortsätt så i nästa match! :)
Rahm, fan vad han släpper returer??? Visst kanske våra backar måste få bort puckarna, men så många ska han väl inte släppa??
Lindholm riktigt duktig ikväll...
+ 1
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Elias Lindholm var som jag skrev tidigare bäst i Brynäs idag i alla fall. Han är väldigt tuff, går in i alla situationer.
+ 2