Inlägg: 1520725
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Varför vänta tills det är 1 min kvar innan man lyfter målvakten när man ligger under med 2 mål?
De skulle ha lyft målvakten redan när de spelade 4 mot 4.
Känns som too little top late.
Men neutrala / kompetenta domare i kväll så tror jag att vi hade tagit minst 1 pinne i kväll, minst.
Hoppas att Timrå får betala för detta justitiemord nu på lördag.
De skulle ha lyft målvakten redan när de spelade 4 mot 4.
Känns som too little top late.
Men neutrala / kompetenta domare i kväll så tror jag att vi hade tagit minst 1 pinne i kväll, minst.
Hoppas att Timrå får betala för detta justitiemord nu på lördag.
+ 4
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Jonsson mer än lovligt professionell... ;)
Redigerad kommentar
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Viktigast idag är ändå att #90 får göra två kassar. Sen är det glädjande att se att vi inte är sämre än SAIK på deras hemmaplan. Ibland har man otur. Brynäs hade otur idag och det hade domarna del i...
+ 2
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Huge: Härligt att han har en passning hittills i år som håller ES klass.
Synd, en reducering där och dom är i rejäl gungning...