Inlägg: 1520744
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Om jag såg rätt så var det Lavander och Ollas som fick sitta när Molin och Johansson kastades in i tredje perioden. Såg jag rätt?
+++
Lindholm, Järnkrok, Thuresson, Bertil, Harju, Enterfeldt och några till.
-
Domarteamet, BP-spelet, Löfs puck out (helvete vad förödande den blev...).
+++
Lindholm, Järnkrok, Thuresson, Bertil, Harju, Enterfeldt och några till.
-
Domarteamet, BP-spelet, Löfs puck out (helvete vad förödande den blev...).
De skulle ha lyft målvakten redan när de spelade 4 mot 4.
Känns som too little top late.
Men neutrala / kompetenta domare i kväll så tror jag att vi hade tagit minst 1 pinne i kväll, minst.
Hoppas att Timrå får betala för detta justitiemord nu på lördag.