Inlägg: 1536025
Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Macahan: tror dom flesta här inne förutom Huge (som är dement) är riktiga supportrar varför skulle vi annars ägna all den här tiden här inne! Jag blir vansinnig när Brynäs förlorar och jag uttrycker mig på mitt sätt och andra på sitt så är det bara!
Svarskommentarer
Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
foppa78: Ja, men så är det ju såklart! Alla har vi våran kärlek till Brynäs IF gemensamt. Men att man ska vara en större supporter ju grövre språk man har köper jag inte. Jag är också väldigt besviken vid förluster.
Man behöver inte älska precis allt som har med Brynäs att göra, men det finns gränser åt det andra hållet också.