Inlägg: 1561001
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Varför är det ingen som går på returerna, vi står helt felvända?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
70 Rodrigues: Vore ju dumt av Brynäs att pressa ner Växjö när vi ligger under mycket bättre att spela som ett gäng vilsna dementa käringar!
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
70 Rodrigues: Varför skulle vi stå rättvända nu, när vi stått felvända i 35 omgångar?