Inlägg: 1561006
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
70 Rodrigues: Vore ju dumt av Brynäs att pressa ner Växjö när vi ligger under mycket bättre att spela som ett gäng vilsna dementa käringar!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
foppa78: Hur fan lyckas de plocka ut Gunderson för en interference där?? Han ramlar ju omkull bakom Hlavac.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
foppa78: Uselt byte av Lauritzen...tre felpass av tre möjliga. Agera TJ!
+ 1