Inlägg: 1561007
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
foppa78: Uselt byte av Lauritzen...tre felpass av tre möjliga. Agera TJ!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Zappaholic:
Efter reduceringen har ju Brynäs varit helt värdelösa. Trodde att ett mål skulle ge energi men icke.
Efter reduceringen har ju Brynäs varit helt värdelösa. Trodde att ett mål skulle ge energi men icke.
+ 1