Inlägg: 1587361
Sv: ES-premiär 13/14 Läxsand-BRYNÄS, det Allsvenska återtåget!
mattias - 74:Backsidan känns väldigt tunn
+ 2
Svarskommentarer
Sv: ES-premiär 13/14 Läxsand-BRYNÄS, det Allsvenska återtåget!
Snart dags för skattebetalarna o småföretagare att lätta på lädret igen o hosta upp så mångmiljonärer kan fladdra runt i Twin Peaks-hålan...
Länkar:
Leksand: ?Det är ett misslyckande? | Leksand | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Leksand: ?Det är ett misslyckande? | Leksand | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet