Leksand: ?Det är ett misslyckande? | Leksand | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Inlägg: 1605745
Sv: ES-premiär 13/14 Läxsand-BRYNÄS, det Allsvenska återtåget!
Snart dags för skattebetalarna o småföretagare att lätta på lädret igen o hosta upp så mångmiljonärer kan fladdra runt i Twin Peaks-hålan...
Länkar:
Leksand: ?Det är ett misslyckande? | Leksand | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Leksand: ?Det är ett misslyckande? | Leksand | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Svarskommentarer
Sv: ES-premiär 13/14 Läxsand-BRYNÄS, det Allsvenska återtåget!
tjugo8: Att tro på Leksand som kommersiell idé' kan vara tidernas sämsta företagsvärdering. Fermenta bleknar.
+ 1