Inlägg: 1605553
Sv: A proposito de nada
Huss: Fast hur ska man kunna spela Granis i form om han petas? Brynäs kommer behöva honom i form i slutspelet.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: För att Granis i högsta grad är en humörspelare. Signalvärdet i en bänkning är extra stort för honom. Klart han blir nyttig i slutspelet men det innebär väl inte att det är ok att såsa omkring i serielunken och ta plats för juniorer typ Brodecki som visar mer vilja och kunnande?
+ 2