Inlägg: 1605629
Sv: A proposito de nada
Peja: För att Granis i högsta grad är en humörspelare. Signalvärdet i en bänkning är extra stort för honom. Klart han blir nyttig i slutspelet men det innebär väl inte att det är ok att såsa omkring i serielunken och ta plats för juniorer typ Brodecki som visar mer vilja och kunnande?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huss: Det vågar inte TJ göra, bara att se på Sunken. En spelare som behöver en tankeställare..